Fototapety zyskują swoje drugie życie. Kilkanaście lat temu były pożądanym produktem obecnym w większości mieszkań, później zostały uznane za synonim kiczu - obecnie wracają w nowej odsłonie. Jako produkt gustowny, szykowny i nadający wnętrzom charakteru.

Jeszcze kilka lat temu nikt by nie pomyślał do powrotu do fototapet. Były one znakiem lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, kiedy to nieco kiczowate widoczki zdobiły ściany mieszkań. Jednak obecnie dekoracja ta powraca w nowej - znacznie lepszej - odsłonie.

Jeszcze kilka lat temu nikt by nie pomyślał do powrotu do fototapet. Były one znakiem lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, kiedy to nieco kiczowate widoczki zdobiły ściany mieszkań. Jednak obecnie dekoracja ta powraca w nowej - znacznie lepszej - odsłonie.

Jeszcze kilka lat temu nikt by nie pomyślał do powrotu do fototapet. Były one znakiem lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, kiedy to nieco kiczowate widoczki zdobiły ściany mieszkań. Jednak obecnie dekoracja ta powraca w nowej - znacznie lepszej - odsłonie.

ak urządzić typowo chłopięcy pokój. Wielu chłopców niezależnie od wieku lubi we własnym wnętrzu odzwierciedlać swoje zainteresowania, poglądy czy fantazje. Tematyczna pościel, zabawki, plakaty to mało.

KONTAKT

(+48) 504 140 892

poniedziałek - piątek 9.00-15.00

Napisz do nas

81-549 Gdynia
ul. Spokojna 28

info


Poznaj nasz drugi sklep:

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. politykę prywatności dimlab.pl